Παρασκευή, Ιανουαρίου 27, 2006

απώλεια ύπνου..

Δεν μπορώ να κοιμηθώ.
Έρχεται η ώρα να πέσω για ύπνο, και δεν μπορώ να κοιμηθώ!
Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου, πονάω και ζαλίζομαι και κάθομαι εδώ.. να ξεχαστώ, να γράψω ότι μου κατέβει, να μην με διαβάσει κανείς με ενδιαφέρον, να μην αρέσει σε κανένα αυτό που γράφω!

Ώρες, ώρες νοιώθω οτί δεν θέλω έχω κανένα ενδιαφέρον, οτι δεν θέλω να μου αρέσει τπτ..

θέλω να νοιώσω το απόλυτο κενό.
Δεν θέλω να κάνω τίποτα..

θέλω να κάθομαι και να κοιτάω το κενό χωρίς να σκέφτομαι τίποτα..
χωρίς να με βασανίζει καμία ύποπτη σκέψη. Χωρίς ανθρώπους να μου χτυπάνε την πόρτα, χωρίς κανένα ρολόι να κάνει τίκι τάκα

χωρίς κανένα θόρυβο..
Να μην κοιμηθώ, να μην φάω, να μην σηκωθώ για κανένα λόγο.

να ασχοληθώ με το απόλυτο κενό..

θέλω να σταματήσω να νοιώθω. Θλίψη. Χαρά. Έρωτα. Απογοήτευση. Απόγνωση. Και ξανά θλίψη!
Δεν θέλω να νοιώθω τίποτα..

Πυροβολήστε με καλύτερα..