Κυριακή, Ιανουαρίου 15, 2006

o ιππότης και η δούκισσα..

"- Δούκισσα, σ'αγαπώ! Είμαι τρελός για σένα!
Είσαι το φως του φεγγαριού που αστράφτει στον ωκεανό!
Ο ήλιος που ζεσταίνει τα δάση!
Και τα μάτια σου... Αχ.. τα μάτια σου, ω!
Δούκισσα...Σ'ΑΓΑΠΩ!!!!

- Ιππότη μου, μεγάλε μου έρωτα, στην πανοπλία σου! Ω, Φωκίωνα... κι εγώ σ'αγαπώ!

- Αρνήσου το όνομά σου Πλακεντία! έλα μαζί μου..

- Φωκίωνα, ο πατέρας είναι άρρωστος από τότε που τον κεράτωσε η μάνα! Δεν μπορώ να φύγω. Αυτός ο έρωτας είναι καταδικασμένος..

- ΟΟΟΧΙΙΙΙ... Δεν είναι δυνατόν! Δούκισσα Πλακεντία, γίνε γυναίκα μου!

- Ω, Φωκίωνα, είναι αδύνατον! Είσαι ένας ιππότης κι εγώ είμαι μια δούκισσα.. η κοινωνία δεν θα το δεχθεί ποτέ αυτό!

- Τότε.....ΑΝΤΙΟ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑ......ΑΝΤΙΟ.......
"

Ο ιππότης ανέβηκε στο άσπρο του άλογό και έφυγε μακριά.Πήγε στο σπίτι του Αγησίλαου, που είχε την χρονομηχανή. Ο μόνος τρόπος για να ξεχάσει την δούκισσα του ήταν αυτός... να γυρήσει απο κει που ρθε!

Μα ξαφνικά, εκεί που θα φόραγε το μαγικό καπέλο που θα τον μετέφερε στον δικό του κόσμο..

"- ΣΕΡ ΦΩΚΙΩΝΑΑΑΑ.... ΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!
- ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑ!!!"


(και εδώ μπαίνει σάουντρακ από ελληνική ταινία με Ναθαναήλ (σαν με κοιτάααας....του ρου ρου))

.................................
.........
.........................
.................
....................


Και έτσι, ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα, παρόλο που αυτός ήταν ιππότης και αυτή δούκισσα.. παρόλο που είχαν διαφορά εποχής.. και παρά την μικρή λεπτομέρεια που αυτός ήταν αρκούδος και αυτή φώκια!!


2 Comments:

Blogger Ανισόρροπος said...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ευχαριστίες δε βλέπω να δόθηκαν μόνο....(special thanks to και τα συναφή....:D:D)

Ιανουαρίου 15, 2006 10:14 π.μ.  
Blogger alienlover said...

karalol!!!!! ola ta psaria (elena vlepeis ???:P:P:P)

Ιανουαρίου 15, 2006 8:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home