Κυριακή, Ιανουαρίου 15, 2006

μάι πρέσους..

από δω και πέρα θα φωνάζω όσες μου σπάνε τα νεύρα "χόμπιτσις"!!
λοιπόν είναι μια χόμπιτς.. που με εκνευρίζει απίστευτα.. την αντιπαθώ αφάνταστα.. και να φανταστείτε δεν είμαι άτομο που κρατάει κακία(κατα βάθος :Ρ )!

στο σαμαίριον λεξικόν χόμπιτς σημαίνει: ήλιθια, βλαμένη, σταμάτα να ασχολείσαι μαζί της!

εγώ γιατί δεν σταματάω..??

ασχολούμαι υπερβολικά πολύ με πράγματα και πρόσωπα που δεν θα πρεπε!

anyway..
σήμερα πέρασα Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α
δυστυχώς δεν γνώρισα τον θιφ γκρρ.. αλλά.. τι να κάνω...? θα σφίξω την γροθιά... θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα συνεχίσω... (χωρίς να ρίξω κάτω τα νερά και χωρίς να σπάσω κάτι :Ρ )
επείσης έχω να πω οτι προσκυνώ φρι.. πολύ θετικό άτομο... (σε πάω!)

αυτάαα...
α!! και χάρηκα πολύυυυ... :):):):)

τα μαθες τα νέα μίμη?
αντιο!

4 Comments:

Blogger Μαίρη.. said...

:D να την υιοθετήσεις.. μόνο που εγώ θα έχω τα πνευματικά δικαιώματα!:P:P:P

Ιανουαρίου 15, 2006 2:27 π.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

ναι έλεναααα.. ήταν τέλειααα!!!
που ναι ο θιφ ο-ε-ο??? :(

Ιανουαρίου 15, 2006 5:02 π.μ.  
Blogger karderinaki said...

"στο σαμαίριον λεξικόν χόμπιτς σημαίνει: ήλιθια, βλαμένη, σταμάτα να ασχολείσαι μαζί της!"

ΤΙΙ;;;;;;;;
Μα πώς μπορείς να το λες αυτό;;;
Αφού τα χόμπιτς ήταν αξιολάτρευτα!!
Frodo forever :p

Ιανουαρίου 15, 2006 8:37 μ.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

όχι βρε κατερίνα... με παρεξήγησες.. τα hobbits είναι συμπαθέστατα... οι hobbitches είναι άστα να πάνε όμως.. :Ρ:Ρ

Ιανουαρίου 16, 2006 1:36 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home