Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2006

μη φεύγεις..

".. δεν ξέρω γιατί σου γράφω αυτό το γράμμα. Έπρεπε να σου απαντήσω σε αυτά που μου έστειλες.
Η ζωή ειναι παράξενη. Όμορφη. Μα τόσο παράξενη.
Εσύ μου το μαθες αυτό!
Καθένας από μας κρύβει μια προσωπική τραγωδία μέσα του. Ένα μικρό μυστικό. Μία πικρή αλήθεια που πολεμάει να ξεχάσει.
Η ζωή είναι στιγμές. Όνειρα που θέλεις να ξεχάσεις. Όνειρα που θέλεις να πραγματοποιήσεις. Γιατι έρχεται κάποτε η στιγμή, που το παρελθόν σου είναι μεγαλύτερο από το μέλλον σου.
Η ζωή είναι ακριβώς όπως μου είχες πει...
Αυτή είναι η ζωή φίλε μου.
Κομμάτια..
Φως και σκοτάδι..
Παρελθόν και μέλλον..
Μαύρο και λευκό..
Κυνήγα τη..
έτσι κάνω εγώ.."


-----------------------------------------------

"-αν η ζωή είχε χρώμα, τι χρώμα θα ήταν??
-γκρι!"

1 Comments:

Blogger Μαίρη.. said...

δεν είναι δικό μου! είναι από την ταινία Μη φεύγεις!! :):):)
θένξ ενιγουέι...

Ιανουαρίου 16, 2006 2:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home