Κυριακή, Δεκεμβρίου 18, 2005

τασάκια..

(για τον κύριο Τάδε)
τουλάχιστον εκτιμώ που με κοροιδεύεις μπροστά μου, αλλά ποιός ξέρει τι μπορεί να έχεις πει από πίσω μου..
αυτά είναι που δεν μου αρέσουν καθόλου και το κυριότερο, σαν μαλακισμένη, στεναχωριέμαι κιόλα..
αυτά είναι που μου λεγε ο 7 οτι πρέπει να γράφω στα τασάκια μου..
ε λοιπόν θα τον ακούσω για πρώτη και τελευταία φορά.

ΣΤΑ ΤΑΣΑΚΙΑ ΜΟΥ ΡΕ.. ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΩ.. ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ.. ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ.. ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.. ΟΥΣΤ ΡΕ..

αχέμ..! (που λέει κι αυτός που έχει χάσει την ισορροπία του..)

(για αυτή)
και μετά έρχεσαι κι εσύ και μου κάνεις κάτι γελείες ερωτήσεις και εγώ, σαν μαλακισμένη, κάθομαι και τις απαντώ.. Και αν σου πω τιποτα άλλο να μου τρυπήσεις τον αφαλό..
(αν της πω τελικά, να βγεί και κάτι)


(για σένα)
ευχαριστώ για την παρουσία σου..
επεράσαμε όμορφα.. όμορφα.. όμορφααααα..


(για όλλους τους υπόλοιπους..)
ΝΕΥΡΑΑΑΑ..

η κατάσταση μου όσο πάει και χειροτερεύει..
κατανόηση..