Δευτέρα, Δεκεμβρίου 05, 2005

πόστ άνευ σημασίας..

..δεν θα συνέλθω και ποτέ δεν θα ξεφύγω από τα ίδια και τα ίδια.
Που έχω τρελαθεί και φέρομαι έτσι.. Που έχω γίνει ίδια με αυτην, που την αγαπώ μα ώρες ώρες μου σπάει τα νεύρα.. Που τσακώνομαι συνέχεια.. Που δεν μπορώ να φέρω την παρέα μου σπίτι.. Που δεν μπορώ να συνεννοηθώ.. Που αισθάνομαι οτι κάποιος λείπει από το τραπέζι.. Που έυχομαι να φύγεις τα χριστούγεννα γιατί δεν θα αντέξω.. Που εύχομαι για σένα να ήσουν εδώ.. Που θέλω να κλείσω τα μάτια μου για ένα λεπτό και να έχουν φτιάξει όλα, όταν τα ανοίξω.. να έχουν γίνει όπως τα θέλω.. Που δεν μπορώ να ξεφύγω ξανα και ξανα.. Που έχω ανάκατα συναισθήματα.. Που έχω πολλά νεύρα και μου τα κάνουν χειρότερα.. Που γίνομαι "ρόμπα".. Που θέλω να πιω και να ζαλιστώ!
Καταστάσεις "αού" και λοιπά..
Γιατί ο κόσμος να βγάζει λάθος συμπεράσματα?
Γιατί να είναι όλα έτσι?
Γιατί να έχουν έτσι τα πράματα?

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ??

(και τα συμπεράσματα δικά σας.. που μάλλον λάθος θα είναι..)