Πέμπτη, Νοεμβρίου 17, 2005

mi chiamo ... ΜΑΙΡΗ ...

"..I'm so excited,
I just can't hide it,
I'm about to lose control and I think I like it.
I'm so excited,
I just can't hide it.."


Το υπόλοιπο τραγούδι, για όσους το ξέρουν, δεν έχει καμία σχέση με την κατάσταση μου αυτή τη στιγμη!! :Ρ:Ρ
Θέλω να τονίσω βέβαια, για όσους δεν το ξέρουν, ότι το παραπάνω τραγούδι δεν είναι Μπρίτνει Σπίαρς, αλλά είναι ντίσκο των 80'ς!(ναι ναι.. εγώ το έκανα αυτό το λάθος!!)

Δεν είναι υπέροχο, όταν μετά από μία απαίσια μέρα, που πιστεύεις ότι τίποτα το συναρπαστικό δεν θα συμβεί, ξαφνικά να σου πηγαίνουν όλα όπως τα θές??
Συνάντησα μια φίλη μου σήμερα εντελώς τυχαία και ενθουσιάστηκα!! Είχα καιρό να την δω, γιατί σπουδάζει αλλού.. ήταν πολύ ευχάριστο!!!
Επίσης, πήρα μια τελική απάντηση και ήταν θετική!! (γειιιιιιιιιιιιιι)

Τι ωραία, τι καλάαααα!!!

Ακόμα, έφτιαξα τα πιο νόστιμα τοστ που έχω φτιάξει ποτέ.. Ως γνωστόν είμαι τρομερή μαγείρισσα!! Αν μείνω μόνη μου στο σπίτι κανα σαββατοκύριακο, είμαι ικανή να πεθάνω από την πείνα!!! :Ρ:Ρ

απο τηλέφωνα ντελίβερι δόξα να χει!!! ναι ναι, ζηλευτή μαγειρική!

αυτάα!

πάω να παίξω κιθάρα! Έχω καιρό να παίξω!


Και αύριο.... the reunion ;)(νιχιχιχιχι) !!!
σματς σμουτς...!


"..I'm so excited,
I just can't hide it,
I'm about to lose control and I think I like it.
I'm so excited,
I just can't hide it.."