Σάββατο, Νοεμβρίου 05, 2005

Λοκ ενντ λόουντ! Αμ γκόιν ιν..

Στο μυαλό μου επικρατεί ένα χάος (όχι δύο, ούτε τρία..):
σκόνη, πεταμένα ρούχα, ανάστατο κρεβάτι, βρόμικη μοκέτα..(α! κι ενα λούτρινο αρκουδάκι πεταμένο στο πάτωμα, δίπλα απο τις κάλτσες)
κοινώς: Ζητείται καθαρίστρια επειγόντως!


τηλέφωνο επικοινωνίας: **********
Δεν σας το λέω γιατί είμαι καταζητούμενη σελέμπριτι που έχει λανσάρει δική της μόδα!
Επίσης, δεν θα σας πω ούτε που μένω..
Οπότε αν έρθει καθαρίστρια, σίγουρα θα έρθει κατα τύχη..

Αλήθεια, εχω υποψίες οτι κάτω από το κρεβάτι μου, υπαρχει υπόγεια στοά που βγάζει στην Ακαδιμίας!
αα... η χθεσινή παρέα μου έκανε ζημιά, όντως!

ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ.. :@:@

Τέλος, εχω να ανακοίνωσω οτι, για κακή τύχη των καθηγητών που δεν έχω πλέον, θα κάτσω εξάωρο και θα κοιμηθώ πάνω στην κόλλα!

αυτά
τα υπόλοιπα του χρόνου..
Καληνύχτα!


υ.γ. το παραπάνω πόστ είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στην χθεσινή παρέα..