Τρίτη, Νοεμβρίου 15, 2005

2-2 και στα σετ 1-0..

Αμ μπάκ και με κέφι αυτή τη φορά!!!

Σόρρυ για την προηγούμενη μαυρίλα αλλά, ως τρελή, ακούγοντας νον στόπ 36 ώρες Μίλτο(ναι ναι μέχρι και το βράδυ το άφησα να παίζει), μαύρισε μέχρι και το πόστ!!! ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΔΙ..(&$^&;*@@;^@^&&#^&&).. αλλά που να το ξερες κι εσύ?? Ευτυχώς, τώρα κάνω θεραπεία με θίατερ :):)

Επίσης, τώρα που το σκέφτομαι, δεν έπρεπε να ζητήσω συγγνώμη! ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΛΟΓ, ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!(κάτι σαν τα βιβλία του Λιακό ένα πράμα!!! :Ρ)


Έχω απορία:

Αν η τρέλα δεν πάει στα βουνά, τότε που πάει??

Πολλές φορές σκέφτομαι ότι έχει μπεί μέσα μου σε συσκευασία δώρου!! Αν κάνω λάθος διορθώστε με!

Εγώ πάντως θα συνεχίσω να την ψάχνω... (ΤΡΕΛΑ?? ΤΡΕΛΑΑΑΑ?? ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ??? ΑΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕ ΝΙΑΟΥ... ΤΡΕΛΑΑΑ??)

Έχω να πω ακόμα οτι το τουρνουά ναρκαλιευτής συνεχίζεται! (yeiiiiiiiiiiiiiii)
Μεγάλη πρόκληση!!!
Στο επόμενο επεισόδιο ... Η Ανατροπή!!! χαρ χαρ...
Έρε κάψιμο.. πότε θα μας μαζέψουν άραγε??

Δε μαδερφάκερ μπάσταρντ ις ιν δι ενλεβέιτορς.. (κι όποιος κατάλαβε.. κατάλαβε)

Άιντε! Καλημέρααααα!!!

3 Comments:

Blogger Μαίρη.. said...

Βασικά στης 3 διακόπηκε το παιχνίδι! Συνέχισα, όμως, αυτή τη μοναδικά εκπληκτική βραδιά με έναν άμοιρο φίλο μου που έτυχε να μπεί ο καημένος μετά απο καιρό (έρε τι σου κάνει ο ναρκαλιευτής)!!

Ρε συ το όργιο με την αφροδίτη το περιμένω τόσο καιρό!!!

Νοεμβρίου 16, 2005 12:41 π.μ.  
Blogger maya said...

Κάψιμο και με τον ναρκαλιευτή...
Ποπο τι τραβάμε...
:D

Νοεμβρίου 16, 2005 1:07 π.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

καιγόμαστε από παντού.. Άσε άσε.. :D:D:D:D

Νοεμβρίου 16, 2005 1:13 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home