Παρασκευή, Νοεμβρίου 25, 2005

γουιδάουτ τάιτλ..

"...i can't take my mind off you..."
επιτέλους ξεκόλλησα από τους θίατερ..

Λοιπόν είδα όνειρο παράνοια εχθές το βράδυ:


Ήμουν, λέει, σε κάτι κατσάβραχα και με κυνηγούσαν..
Και φοβόμουν πολύ..
Σε κάποια φάση, λοιπόν, πήδηξα από ένα βράχο και ..

(παύση αγωνίας..)

..και βρέθηκα στο κρεβάτι μου, ξεσκέπαστη
(άσε που κρύωνα και πολύ)..
Μετα σηκώθηκα και γύρω από το κρεβάτι μου υπήρχε μια λίμνη!

Και σκάει μύτη πάλι αυτός που με κυνηγούσε, πλατσουρίζοντας και τραγουδώντας.. σταγώνες στο γυαλό.. (γουοου)
Ύστερα μπηκε στην σκηνή ένας φίλος μου και με έσωσε! (θενξ)

Και μετά ξύπνησα!
Έρε, τι σου κάνουν τα κρασιά το βράδυ!!

Πέρα από αυτό, ανακάλυψα οτι έχω άγχος για το σάββατο!

Ευελπιστώ να περάσω το πρελίμιναρι.. αλλά δεν το βλέπω!

Παρόλα αυτά πέρασα πολύ όμορφα σήμερα
(χθες δηλαδή)...
Είδα το Χάρι Πότερ.. (νιε νιε νιε νιε νιε)
Πρεμιέρα.. βέβαια, βέβαια!
Γαμάτο, παρεπιπτόντως!
Και γενικά ήταν και πολύ σημαντική μέρα!
ναι ναι.. 24! Ω, ναι!
Τεσπά.. σημαίνει πολλά!
(για μένα τουλάχιστον) :) :)

Τι με έπιασε και κάνω τεράστια πόστ τώρα τελευταία??
Μάλλον για να μην απογοητεύσω τους αναγνώστες μου (τους πολλούς) και να τους δίνω αρκέτη τροφή (λέεεμε τώρα) !!!


Ένιγουεϊ,
Αυτά και για σήμερα!
Δυστυχώς τα πάντα έχουν ένα τέλος!
Σας παρακαλώ μην κλαίτε,θα με κάνετε κι εμένα να...
ορίστε!... βούρκωσα τώρα!

Άντε, φιδάκια πολλά σε αυτούς που κατάφεραν να φτάσουν στο τέλος του ποστ μου χωρίς να χασμουρηθούν και χωρίς να ανοιγοκλείσουν τα μάτια τους (πλήθος)!

Για όλους τους υπόλοιπους...

ΓΚΟΟΥ ΤΟΥ ΧΕΛ ΡΕ!!!

(ποιος είναι ο χέλ???)

5 Comments:

Blogger Neilys said...

Για το όνειρο: Χμ..μάλλον παράφαγες χεχε
Για το priliminary: Καλά τύχη!!! Το δίνω και εγώ, και το χειρότερο;; Στις 9 το πρωϊ!!! Και πάλι καλή τύχη!

Νοεμβρίου 25, 2005 5:00 π.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

κι εγω στις 9..
ασε ασε

θενξ.. καλη τύχη και σε σένα..

Νοεμβρίου 25, 2005 7:16 π.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

thanxxx..

tijz αγόρι μου, δεν θα δώσω πανελλήνιες.. τα μπέρδεψες τα πράματα.. εσύ δίνεις!!! :Ρ:Ρ

Νοεμβρίου 25, 2005 9:33 μ.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

Έλενα μίλα μουουουουου... :(

Νοεμβρίου 25, 2005 9:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και γω δινω αλλα στις 13.30.Κ ο θεος βοηθος...(και αμερικανος για να μας πει τις λυσεις).Ο harry εμενα μου την γλιτωσε ομως... :(

Νοεμβρίου 26, 2005 12:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home