Δευτέρα, Δεκεμβρίου 12, 2005

μια σειρά από τρελά γεγονότα..

Πολλές ξεχωριστές στιγμές από τις τελευταίες τρεις μέρες..
Τις χωρίζω σε φάσεις λοιπόν...

Φάση μηδέν: "-να κάνω μια ερώτηση? -ΑΑΑ!! ΑΑΑΑ!!" τρομοκρατώ τον κόσμο πλεον, αφού τον παραπλανήσω με ψέματα πρώτα.. και βάζω και άλλα αθώα παιδάκια στο παιχνίδι..

Χάρηκα πάντως!

Επίσης, ξεσκίστηκα στο περπάτημα, δεν κοιμήθηκα και πολύ και όπως πάντα, δεν έτρωγα και πολύ και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εξάντληση και την ζαλούρα !
αλλά όλα όκεϊ!

:)

Και προχωρώ στην φάση νουμερό έν (γαλλικό είναι αυτό...)
είμαι στο τρένο.. στον δρόμο της επιστροφής (ξέρω ξέρω.. ο γυρισμός είναι ταξίδι κλπ κλπ) και ξαφνικά σταματάει (το τρένο.. :Ρ)!! (!)

Ώπα (λέω) Την κάτσαμε αγρίως!

Δίπλα από το βαγόνι μου, αναστάτωση..
τρείς τύποι έφτιαχναν κάτι, με κατι χαρτοπετσέτες και κάτι λάδια και ένα μεγάλο σωλήνα(μην ρωτήσει κανείς .. δεν ξέρω τι σκατά κάνανε)

Μετά απο λίγο, οι δύο προχώρησαν προς το πρώτο βαγόνι ενώ ο τρίτος έμεινε έξω από την πόρτα του δικού μου βαγονιού..

Ύστερα απο μισό λεπτό ακουγεται από το μεγάφωνο.....

"αλέκο πάμε"..


και μπαίνει μέσα ο Αλέκος..

Και συνεχίστηκε το ταξίδι με την ενοχλητική τύπισα και τον φίλο της που δεν βαλαν γλώσσα μέσα και δεν μπορουσα να κοιμηθώ!
Ερε κάψιμοοο

Ύστερα ήρθε η φάση νούμερο δύο κατα την οποία: έφαγα τα κέρατα μου, έλιωσα σε ένα κρεβάτι (διπλό για την ακρίβεια) με ένα τεράστιο πάπλωμα και 3 μαξιλάρια, με μια σόμπα και ένα αερόθερμο ριγμένα πάνω μου, με την τηλεόραση να παίζει φιλαράκια (χωρίς ήχο) με το λάπτοπ στο νέτ να σερφάρω, με μουσική στη διαπασόν και το κινητό να χτυπάει! Μιλάμε αραλίκι τρελών διαστάσεων και αγρίων καταστάσεων!!

κι ύστερα ήλθε ο ύπνος(ο ίδιος)..
(μισής ώρας)

Και μετά.... φέιζ θρι, που πρέπει να πάω συναντήσω την παλιά μου παρέα.. την οποία είδα μαζεμένη μετά απο 3 μήνες περίπου! Και άντε πάλι τα ίδια..

Θέλω το καινούριο του τσαλίκη( . . . )
και
Πώς λένε εκείνο το τραγούδι του σφακιανάκη? (φάτσα μαίρης==> βλέμμα σκεπτικό για 3 ολόκληρα δευτερόλεπτα και μετά επιστρέφω απαξιωτικά στο μήνυμα που έγραφα με τόσο ενδιαφέρον στο κινητό μου..)
και
Αυτό είναι το μπλουζάκι που θέλω να πάρω(ένα με μώβ γουνάκια και ιστορίες).. (φάτσα μαίρης==>ίδια με την προηγούμενη.. μόνο που αυτή τη φορά είχε και σχόλιο που αναφέρόταν στο ασημί φορεματάκι της διπλανής βιτρίνας)

και άλλα πολλά..

και τώρα εδώ.. Φέιζ φορ..νυστάζω!..
Αλλά δεν την κάνω μέχρι να βγώ εντελώς όφφ..
ή τουλάχιστον μέχρι να κατέβει το τραγούδι που μου στέλνει το αρκούδι και που δεν αξιώθηκε κανένας να μου το κατεβάσει ( :@ ) !

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΠΙΧΤΕΣ ΟΚΕΙΚ???

Με συγχωρείτε, ξέσπασμα της στιγμής!

Αυτά και άλλα πολλά.. στις ειδήσεις των 7 και μισή μόνο στο ψακμ (ψεύτικο αγωνιστικό κανάλι μαλακίας) (πιάνει και στη νόβα)

ΑΝΤΙΟΣ

(προσοχη! το πόστ περιέχει άχρηστες πληροφορίες ανακατεμένες και πολύπλοκα γραμμένες! όποιος βαριέται, ας μην το διαβάσει!)

(η τελευταία παρένθεση υποτίθεται οτι έπρεπε να ειναι στην αρχή του πόστ, αλλά την έβαλα στο τέλος για ευνόητους λόγους!)

(Ευχαριστώ)
(παρακαλώ)

(γεια!)

1 Comments:

Blogger Μαίρη.. said...

γκρρρρρρρ...

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: οποιος ξαναγράψει γλυκα γλυκα και άλλα τετοια στο βλογ μου, την έχει κάτσει!!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ???? :@

Ελενα με γειά το γουγούνι! :)

(οχι τπτ αλλο ειμαι και καλός άνθρωπος..!)

Δεκεμβρίου 12, 2005 3:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home