Παρασκευή, Δεκεμβρίου 23, 2005

ένα πόστ προς την παρέα μου..

give reunion a chance

"δε ριγιούνιον..! παρασκευή 23/12/2005, ώρα 11:00 π.μ.
ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!!!...μπλα μπλα μπλα.."


Το παραπάνω μήνυμα έλαβαν τα επίτιμα μέλη του ριγιούνιον νο2..
Όπως πάντα.. οι μισοί το ξέχασαν, οι άλλοι μισοί δεν μπορούσαν και εμείνα εγώ, μόνη μου με τον μαθηματικό, να περιμένουμε τα αργοπορημένα μέλη..
Παρέα πολύ γεια σου!(μην το ψάχνεις αγαπητέ αναγνώστη)

Τελικά καταφέραμε να μαζευτούμε 3 ολόκληρα άτομα και εγώ..
Εγώ θεωρούμαι μισό άτομο
3μιση άτομα λοιπόν..
Ύστερα η μία έφυγε γιατι είχε ραντεβού στην ομόνοια και η άλλη είχε δουλεία.. και μας άφησε με τον καημένο τον Νίκο που ήρθε πιο μετά για να μας γνωρίσει και το παιδί έφριξε γιατι έκανα μαλακίες..
Πρέπει να σταματήσω να δείχνω τον πραγματικό μου εαυτό από την πρώτη ώρα που γνωρίζω κάποιον..

Επίσης, έφαγα και το 3,75/4 της πίτας...(του παππού)(του ίδιου)

Επισήμως λοιπόν ανακοινώνω, πως επειδή το ριγιούνιον αυτό ήτο μεγάλη απάτη.. θα γίνει επαναληπτικό μάτς, το οποίο, όσοι σαμποτάρουν, αποκληρώνονται αυτόματα και από τους τάιμ ινάκιουρεϊσις..
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ?? :@:@

1 Comments:

Blogger Μαίρη.. said...

δοκίμασέ το..
βασικά η δική μου παρέα ανήκει στα πολύ παράξενα είδη ζώων τα οποία δεν επικοινωνούν και πολύ εύκολα..
κάτι σαν τον άη βασίλη και το χόλιντεϊ αρμαντίλο...
οπότε μπορεί το δικό σου ριγιούνιον να πιάσει καλύτερα, ποτέ δεν ξέρεις ;) ! :Ρ:Ρ

Δεκεμβρίου 23, 2005 9:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home