Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2006

θα ταν ωραία..

θέλω να λιώσω μπροστά από το ψ μου!
να μην κάνω τίποτα, να μην πρέπει να διαβάσω, να μην έχω την μάνα μου να με πρίζει και να με φωνάζει κάθε λίγο και λιγάκι..
να έχω την ησυχία μου (όχι την αμάτα, καμία σχέση)
Με ρώτησε ένας φίλος μου, γιατι ξυπνάω το απόγευμα και γιατί δεν κοιμάμαι το βράδυ! Η απάντηση είναι πολύπλοκη!
Όταν έβγαιναν τα αποτελέσματα των πανελληνίων ήταν να περάσω Ιωάννινα..
αλλά δεν ήθελα!
Τώρα σκέφτομαι οτι ίσως ήταν πολύ καλύτερα να έχω περάσει εκει! Θα είχα την ηρεμία μου, θα έκανα ότι ήθελα και δεν θα ήταν αναγκη να πάρω την άδεια κανενός! Θα μπορούσα να αφήνω τα πιάτα στον νεροχύτη χωρίς να τα ξεπλήνω και θα μπορούσα να έχω το δωμάτιο μου ακατάστατο, χωρίς να το σχολιάσει κανείς! Θα καλούσα τους φίλους μου και θα μέναμε να παίζουμε κιθάρες και να τραγουδάμε ως το πρωί.. χωρίς να με νοιάζει ποιον θα ξυπνήσω! θα έβαζα μουσική και δεν θα μου χτύπαγε κανεις την πόρτα για να το χαμηλώσω! Θα έβαζα ένα τραγούδι να παίζει στο ριπίτ για μέρες!!!!!!!!!!
Νομίζω πως το αντίθετο από όλα τα παραπάνω είναι όσα πράγματα που μου σπάνε τα νεύρα και γι αυτό δεν κοιμάμαι τα βράδια! Γιατί το βράδυ που κοιμούνται όλοι, έχω την ψευδαίσθηση ότι είμαι μόνη μου και κάνω ότι δεν μπορώ να κάνω όταν είναι ξύπνιοι!!
Γι αυτό σκεφτόμουν να ξαναδώσω!

Άραγε θα μπορέσω να τα κάνω όλα αυτά χωρίς να περάσω πάλι την διαδικασία του "ξαναδίνω"?
Θα θελα να μαι μόνη μου, όχι στα Ιωάννινα όμως!!
Ήταν λάθος μου που τα παράτησα την τελευταία στιγμή!
...
...
Θα μείνω εδώ λοιπόν! Θα ξεκινήσω τη σχολή μου και θα λείπω όλη μέρα από το σπίτι.. Και θα βγάλω και δίπλωμα για να πηγαίνω βολτούλες και εκδρομούλες!

Και όποιος τολμήσει να φέρει αντίρηση, πέθανε!

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

etsi gia na ayksanontai ta anonyma posts :P
mikro trelokomeio, zhse th zoh opos xediplonetai mprosta soy. kai diaforetika na erxontan ta pragmata 8a eixes pali parapona, allhs fyseos omos
xamogela loipon, mono!

Ιανουαρίου 13, 2006 1:20 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γκου χου...

Πριν φυγω και γω για λαρισα δεν ξεπλενα τα πιατα...Τωρα ομως που τα πλενω εγω δεν αφηνω με τπτ τα πιατα στο νεροχυτη χωρις να τα ξεπλυνω...
Τωρα το ποτε τα πλενω ειναι αλλο ζητημα.

Σε καταλαβαινω απολυτα για ολα σου τα παραπονα...

Φιλια!

Ιανουαρίου 13, 2006 3:20 π.μ.  
Blogger Ανισόρροπος said...

Έτσι!Βεντουζα βεντούζα :D (μοθμοθουλουλ ** (Ι) )

Ιανουαρίου 13, 2006 7:18 π.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

@ευχαριστώ πολύ ανώνυμους, θα προσπαθήσω!

@αλικάκι σε ζηλεύω ρεεε...

@μρμμοθμοθμοθουλουλουλ**** (Ι)!

Ιανουαρίου 13, 2006 11:09 μ.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

έλενα ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας! ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!! (να κάνουμε συμμωρία, μόνο που εσύ δεν έχεις ντι ες ελ) :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ.......

Ιανουαρίου 15, 2006 2:24 π.μ.  
Blogger alienlover said...

και επειδή ως γνωστόν είμαι άνθρωπος κακός, όταν εγώ έλεγα ότι οι σπουδες στην πόλη που μένεις ΔΕΝ είναι καλό πράγμα,με βρίζατε. ποιόοοος παραπονιέται τώρα; ε; ποιόοοοος;

Ιανουαρίου 15, 2006 2:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home