Πέμπτη, Ιανουαρίου 26, 2006

ότι να ναι..

Οι σκέψεις μου είναι πολυ σημαντικές..
Δεν ξέρω με ποιούς τις μοιράζομαι!
Τον τελευταίο καιρό τις μοιράζομαι με όλο τον κόσμο. Και αυτό δεν είναι καθόλου καλό,γιατι εγώ είμαι παρανοϊκό άτομο.. και θα με παρεξηγήσουν (χέστηκα δηλαδή, αλλά οκ!)!
Τι να πω..?


ζηλεύω απίστευτα..
ζηλεύω παλιές καταστάσεις,
ζηεύω καταστάσεις που δεν ξέρω αν θα ζήσω..
Εγώ, που ποτέ μου δεν ζήλευα κανένα!
Τέσπα, θα μου περάσει..
είναι λόγω της περιόδου, είμαι σίγουρη!

Έλενα θέλω να παντρευτώ τον Άλκη.. :Ρ
..με πολιτικό γάμο, βέβαια.. :Ρ

...αλλά τωρα που? αυτός πηγε και κρεμάστηκε, χωρίς εμένα.. :(

Τι έλεγα..?
Κάτι έλεγα...
Χμου...το ξέχασα!

Μην ανησυχείτε, δεν έχω τίποτα, μόνο ανσχάιμερ σε προχωρημένη μορφή!
αυτάααα... το επόμενο πόστ, κάτι μου λέει, πως δεν θα είναι καλό!
Τι? Νομίζατε οτι τελείωσα? χΑΧΑ... Είστε γελασμένοι! Εχω να γραψω πολλά ακόμα!
Όποιος θέλει φεύγει, όλοι οι άλλοι μένουν.
Άμα θες να φύγεις, φύγε! Άμα θες να κάτσεις, κάτσε!

(ε.. που πάτε όλοι?)

Και μετά από το σύντομο μουσικό διάλειμμα, η βραδινή-πρωινή παράνοια μου συνεχίζεται!(yeah)

Δεν μπορώωω μου ρχεται να βάλω τα κλάματα.. :(
Μιλάμε, είμαι σε φάση φθοράς και αφθαρσίας..
καταρέω..
ζαλίζομαι..
πεινάω..
νυστάζω..
και νοιώθω τόσο άσχημα που θέλω να βάλω τα κλάματα... γιατιιιιι? :(
Γιατί να μην μπορεί να κλάψει μια αρκούδα? ε?Ε? Ένα λιοντάρι? Ένας καρχαρίας?

Γιατί μόνο οι φράουλες να μπορούν να κλαίνε? Και γιατί εγώ να μην είμαι φράουλα?

με τον πικρόοο καφέεε τον πρωινόοοο..

εξω καράαααβια φεύγουνεεε..

μ ένα απ αυτάαα θα φύγουμεε..

Ααχ.. δεν μπορώ.. δεν μπορώω..όθγκ

:) Τι καλά?
Χαίρομαι που πολλοί φίλοι μου είναι ευτυχισμένοι.. :)
Να στε πάντα καλά παιδάκιααα.. :)
Τεσπά,
πάω να χαζέψω το χιόνι που έπεσε χθές και δεν το είδα γιατί κοιμόμουν.. (κοινώς:γειά!)
χα χααα

1 Comments:

Blogger karderinaki said...

Εγώ το μόνο που θέλω να σχολιάσω είναι το
ότι θέλεις να ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ κάποιον Άλκη. Επαναλαμβάνω να ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ.
Κατά βάθος όλοι θέλετε να κρεμαστείτε μου φαίνεται...:p :p :p
(καλά καλά σκάω...:p)

Εγώ θέλω να παντρευτώ τον Elijah :p
(καλά καλά πάλι σκάω...:p)


(δεν είναι σίγουρο αν είμαι στα καλά μου, μην παρεξηγείς :p)

Ιανουαρίου 27, 2006 6:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home