Δευτέρα, Φεβρουαρίου 19, 2007

κάσπερ, το ελεφαντάκι..

εναλλακτικός τίτλος: Ντάμπο, το φιλικό φαντασματάκι..

Καθώς ανέβαινα τις σκάλες είδα πως αυτά τα διακοσμητικά μπαμπού που έχει βάλει η μάνα μου σε μια γωνία, για καλή τύχη *και καλά*, μαράθηκαν. (Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά, και ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά. Στα Σάλανα δεν σφάζουνε αρνιά, δεν πάει το παπάκι.. στην ποταμιά._ ) -άσχετο- (και συνεχίζω) Λες να αλλάξει η τύχη μας? Δεν μπορώ, έχω αρχίσει να φοβάμαι. Πολύ τσάλεντζ αυτά τα φυτά. Τρελάθηκε το φενκ σούι μου.
Κι αυτά τα τετράδια τελειώνουν εφιαλτικά. Μάλλον το μπαμπού θα φταίει. Σε λίγο θα πλουτίσει και ο βιβλιοπώλης (μετά τον ανθοπώλη).
Κάτι σε απασχολεί εσένα και κοιτάς έξω από το παράθυρο. Τι συμβαίνει?

Κι εκείνο το φτερωτό μούλικο, σαν να μου κάνει πλάκα, μέρες που ναι!

Μα που πάς κιουρά μου?? Έλα δω ρε!

Παρανόησα τελείως!! Δερ ις ε κρέιζι μαν ιν δε μπίλντινγκ. ΠΟΛΙΙΙΣ.. (δε ριγιούνιον??)
ωχου.. καλά σταματάω.. πάω για χαρταετό.. Γιούχου.