Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006

si tu acceptes les conditions..

Το είδα στο σάιντνικ ενός φίλου μου
και μου άρεσε πολύ για τίτλος.

Αυτό το πόστ το αφιερώνω
στην καινούρια χρονιά που έρχεται.


Σήμερα περπατούσα στο δρόμο και φoρoύσα το καινούριο μου καπέλο. Άκουγα το σιντί που μου χει γράψει ο άνθρωπος που αγαπώ περισσότερο στον κόσμο (αζεφούληηης). Περπατούσα χωρίς άγχος και δεν με ένοιαζε τίποτα. Πιο πριν είχα δει όλα τα φιλαράκια μου. :)
Δυσκολεύομαι να θυμηθώ την τελευταία φορά που ένιωσα τόση ευτυχία. Σήμερα είδα ανθρώπους που ειλικρινά μου είχαν λείψει πολύ και ήπια ένα καταπληκτικό τσάι, απολαμβάνοντας την παρέα τους.

Ελπίζω αυτές οι γιορτές να έφεραν κοντά και σε σένα, τώρα, που με διαβάζεις, όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Γιατί εγώ έτσι κρίνω αν είναι καλά τα χριστούγεννα. Όλοι όσοι σπουδάζουν μακριά έρχονται (ριγιούνιον, ριμέμπερ?) και δεν έχεις και έννοιες ρε παιδί μου. :P

Καλή και όμορφη και δημιουργική και χαρούμενη και ευτυχισμένη χρονιά, με στιγμές αυθεντικές.

αυτά!

και όσο για τον τίτλο..
ΚΑλέ μου χρόνε, αν με διαβάζεις, θα ήθελα να ξέρεις πως δεν θα σε πατήσω κάτω, si tu acceptes les conditions..
αλλιώς, νομίζω πως την έβαψες..

Σμάκ..
φιδάκι στα μούτρα σου :)

υ.γ.: άι λόβ Βίκτορ :P

3 Comments:

Blogger Ανισόρροπος said...

ευχομαι η επομενη χρονια να είναι η πιο ευτυχισμένη της ζωής σου! (μεχρι τώρα φυσικά..-ε τι μην το γαμήσουμε. καθε χρονος και καλύτερος.

Δεκεμβρίου 30, 2006 10:56 μ.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

ευχαριστώ πολύ. εύχομαι το ίδιο σε όλους και σε σένα. Σπίκα και το ξέρεις. Σμακ :)

Δεκεμβρίου 30, 2006 11:59 μ.μ.  
Blogger Ανισόρροπος said...

Πικα σπικα.το σπικα παραπέμπει και σε speaka οπως θα προφερε ενας βρετανος το speaker-ηχειο (αν και μαλλον αυτο θα ηταν σπικαααα). ενας γκανγκστα τοτε. γκιμι δε σπικα μαν αμ γκονα πουτ ε γκρουβ εντ λετς ραπ ολ τουγκεδα..

Δεκεμβρίου 31, 2006 5:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home