Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007

τι αμαρτίες πληρώνω?..

Τα νεύρα μου με πειράξανε πάλι. Τι θα γίνει? Περνάω φάσεις που δεν μου κάνει αίσθηση τίποτα και φάσεις που όλα με τσαντίζουν. Κάτι πρέπει να κάνω. Βοήθεια.
Ξεχνάω Ξεχνάς Ξεχνάμε. (φτου και βγαίνω)
Και ύστερα λες να κάτσω να διαβάσω. Με τί όρεξη? Πες μου. Όταν μου κάνεις τα νεύρα κρόσια και με προκαλείς να βγω από την τεχνητή μου ηρεμία. ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ...!
Τέλος πάντων.. Μία συμβουλή.. Πότε μην κοιμάσαι 6 το πρωί, γιατί θα ξυπνήσεις στην ίδια κατάσταση.
Καλημέρα.

1 Comments:

Blogger Σοφι said...

Καλά το πώς ξυπνάει κανείς αν έχει κοιμηθεί 6 το πρωί εξαρτάται απ΄το τί έκανε πρωτού κοιμηθεί. : ))
Ξου ξου ξου ξου ξου ξου! Κακά όνειρα στο διάλο! Ποτέ να μη ξάναρθετε
και να το πάρετε απο κώλο!!!!
Άι σιχτίρ πια!

Ιανουαρίου 22, 2007 10:10 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home