Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

μπλογκοπαίχνιδο..

Ξέφυγα από τους ψυχίατρους που με κυνηγάνε να πάρω τα φάρμακά μου και ακολούθησα την τρελή Νο11 που με παρέσυρε σε μπλογκοπαίχνιδο.
Ιδού, λοιπόν, 5 πράγματα που θα πρέπει να μάθεις για μένα πρίν με γνωρίσεις, για να ξέρεις, έτσι ώστε αφού με γνωρίσεις να μην λες πως δεν ήξερες..

α- Λατρεύω τον αδερφό μου, τα αρκουδάκια μου και τις κούπες μου. Οπότε δεν λες τίποτα αρνητικό γι αυτά, γιατί σε παίρνει ο διάλος. Και πάνω απ όλα δεν κάνεις κακό σε αυτά, όπως πιχι να πληγώσεις τον αδερφό μου. Να κάψεις ή να πετάξεις στο πάτωμα κάποιο αρκουδάκι. Ή να σπάσεις κάποια κούπα.
βου- Η Ζέρμπερα είναι το αγαπημένο μου λουλούδι. Σε συνδιασμό με μία αγκαλιά, είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να μου κάνεις.
γου- Όταν τσαντίζομαι καλό θα είναι να μην βρίσκεσαι κάπου εκεί κοντά.
δου- Έχω μια ιδιαιτερότητα σχετικά με το ποιος αγγίζει την κιθάρα μου. Αυτό προέκυψε ύστερα από σοβαρό τραυματισμό της. Κατέληξα στο συμπέρασμα, λοιπόν, πως αν την αγγίξεις και δεν με έχεις ρωτήσει, πέθανες. (και είμαι πολύ επιεικής)
και
ε- Έχω μανία με τις πολύχρομες κάλτσες και τα καπέλα. (δεν είμαι ξωτικό, ούτε κατάσκοπος)

αυτά
τώρα εγώ με τη σειρά μου παρασύρω τους:

Αρχηγός τρέλας
τρελός Νο1
τρελός Νο9
τρελός Νο12
και τρελός Νο18

λέτς μπλογκοπλέι.. :)

1 Comments:

Blogger Σοφι said...

gamooo
lipon
na penete pragmata pou prepi na kseris ya mena
1. ta pragmata pou matheni kanis ya mena ta grapso sto blog mou ki oxi se commnets
2.ftou sou mary pou den egrapses oti ektos apo ton azefouli tis koupes ke ta arkoudia agapaw ki emena
3. exo iparksi konta sou otan tsantizese ke ne kalitera na min imoun eki
4. kapela ke polixromes kaltses latreuooo
5.pio analitika sto neo post

Φεβρουαρίου 23, 2007 4:56 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home