Κυριακή, Απριλίου 30, 2006

pioni 3..

κάθομαι ανέμελη στο τρένο(οσε Πάτρα-Ξυλόκαστρο), ακούω τη μουσικούλα μου, είμαι ήρεμη και στέλνω το μηνυματάκι μου. Κι έρχεται ο ελεγχτής, του δίνω το εισιτήριο, το κοιτάει, γράφει κάτι απάνω, το παίρνει και φεύγει.

Μ-Ε.. συγγνώμη! το εισιτήριο μου?
Ε- Τι το θες?
Μ-(όπα.. :@) Εε.. το θέλω. Να θυμάμαι τη μέρα.. (??) :Ρ
Ε-Θα πρέπει να πέρασες πολύ καλά σήμερα.. ;) ορίστε πάρτο!

(τι του λες τώρα???)
Περίεργη εγώ να δω τι έγραψε, βλέπω πάνω κάτι ακαταλαβίστικα και με πιο έντονα γράμματα στο τέλος της πρότασης : pioni 3

Και ερωτώ:
Τι το θελε το εισιτήριο μου?:S
Με έχει φάει η περιέργεια ...

Και γιατί έγραψε απάνω pioni 3... Τι είναι το Pioni 3 γμτ...??? :@

Και μετά από πολλή σκέψη και κάψιμο, κατέληξα στα εξής δύο συμπεράσματα:
1-Είπε να πιάσει την συζήτηση με κάποιον από τους επιβάτες για το πως ήταν η μέρα του.

και
2-Οι ελεγχτές του ΟΣΕ πρέπει να βαριούνται ανελέητα, τόσο, που παίζουν σκάκι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και όποτε τους έρχεται καμια κίνηση στο μυαλό την γράφουν όπου βρουν.