Πέμπτη, Απριλίου 13, 2006

γκρουουν...

Λοιπόν δεν ξέρω τι θα κάνετε (εσείς οι πολλοί..) αλλά από δω και πέρα πρέπει να κρύβεστε. Να κοιτάτε δεξιά και αριστερά τους δρόμους και αφού σιγουρευτείτε ότι δεν είμαι κοντά σας (σε απόσταση ενός χιλιομέτρου) τότε να περνάτε, αλλιώς να ανεβαίνετε πάνω σε ταράτσες, να τρέχετε σε καταφύγια.. υπόγειες στοές, κάστρα, στην ακρόπολη... Να κάνετε Κανά τάμα στην παναγιά, στον χριστό, στον αντίχριστο, στους 12 θεούς (οι οποίοι πρόσφατα ανακάλυψα ότι είναι 13.. γιατί έχουν ένα θεό παραπάνω που δεν θα αποκαλύψω ποιος είναι) σε όποιον να ναι τέλος πάντων.. κάντε κάτι.. και μην σταθείτε ακίνητοι σε καμία περίπτωση..
Και γιατί τα λέω όλα αυτά??
...
Ξεκίνησα μαθήματα οδήγησης!
και θα πατήσω κανένα εκεί στο ανυποψίαστο και μετά καληνύχτα..
Μα εκεί που μου λέει ο δάσκαλος "φρένο! Σταμάτα!", εγώ το σκέφτομαι και μένω ακίνητη.... και μετά μου φωνάζει.. τι μου φωνάζεις ρε φίλε?.. δηλαδή τι θες τώρα?? να τα πάρω και να μην ξανάρθω για μάθημα...?? ε?Ε?Ε?Ε?Ε?
Αλλά οκ.. έχει κι ένα δίκιο.. :Ρ
το παραδέχομαι.. είμαι οδηγάρα όμως..
Τέεεελος πάντων.. και να ξεφύγω από αυτό το θέμα..
Αυτές οι δύο τελευταίες βδομάδες ήταν ΚόΛαΣη.. εργασίες εργασίες εργασίες....
Δεν άντεξα..έκλεισα και 40 ώρες ξύπνια..
έσπασα το προσωπικό μου ρεκόρ..
μέχρι που μετά με πήραν τηλέφωνο και απάντησα στον ύπνο μου.. και μίλησα κανά 5λεπτο και δεν θυμόμουν τίποτα το πρωί ... γουοου
Τεσπα...
σήμερα ηρέμησα. Παρέδωσα την τελευταία εργασία... :)
Πάλι καλά που ήταν τα παιδιά δίπλα μου όλο αυτό τον καιρό. Μπορεί κάποιοι να ναι παπάρες, αλλά υπάρχουν και άτομα που αξίζουν και τα ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.. και για την προστασία.. και για την ηρεμία τους.. :) :) :) :)
αχ.. τι καλά?.. τώρα 15 μέρες διακοπές.. φφφφ...

Πάω να ετοιμάσω βαλίτσες... :)

2 Comments:

Blogger Ανισόρροπος said...

"έρωτας είναι θαρρώ, ένας δέκατος τρίτος θεός" :p

Απριλίου 14, 2006 9:33 π.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

σωστόστ.. ;)

Απριλίου 14, 2006 5:19 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home