Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2006

γεια..

Εσύ το ξερες οτι το Ξ (το γράμμα καλέ) είναι τρείς φλούδες από ένα ξύλο που όταν το κόβεις κάνει ξξφ ξξφ???
Οτί το Ν είναι ένα καράβι με πανιά, τα οποία κανείς μας δεν τα βλέπει??
Οτί το Β είναι δύο βουνά που τα έχεις γυρίσει 90 μοίρες??
(χμου.... εχω κι άλλα??? χμου...)
Α! επίσης, οτί το Ρ είναι μια πηγή που βγάζει νερό....???

Βέεεεβαια.... Βέβαιααα..!!!!
Κρίμα.. και τον είχα συμπαθήσει αυτόν τον καθηγητή... :Ρ

---Το κακό είναι οτί τα πιστεύει κιόλας...

Πφφφφ....
περαστικά!
Όπως κατάλαβες... (αν κατάλαβες) ξεκίνησα σχολή!
Ω ναι! Και ακούω κάτι τέτοια κουφά πολλές φορές.. και μου ρχεται να τραβήξω τις κοτσίδες μου...
Α! και άρχισα και μάθημα οδήγησης και δίνω και για προφίσιενσι σε μια βδομάδα.. και τα χω παίξει..
Φεύγω πρωί και γυρνάω το απόγευμα και μετά ξαναφεύγω για φροντιστήριο!
Και μετά το βράδυ βλέπεις μια Μαίρη πτώωωμα...
Προφανώς ξεσυνήθισα, 6 μήνες τώρα..

Αλλά οκ.. γουστάρω..
Αυτά τα νέα μου...
Πότε θα βγούμε για καφέ???

1 Comments:

Blogger Taflinel said...

Το Β δεν είναι βουνά, άλλη λέξη από Β είναι! :P

(Ναι, ξέρω - ντροπή μου, αλλά έτσι είναι...)

Μαρτίου 11, 2006 11:22 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home