Σάββατο, Φεβρουαρίου 04, 2006

καλημέρα..

αγαπητή μου φίλη,

και τι δεν έχεις ακούσει.. Από μακαρονάδες μέχρι μακρινά ταξίδια με τρένα και λεωφορεία, από πιγκουίνους μέχρι υδρόβιους πιγκουίνους, από κινέζους στο περού μέχρι και συνέδρια στα καμμένα βούρλα..
Τι τραβάς κι εσύ? Και στο λεγα.. μπορεί να έχει πολλή "πλάκα", αλλά έχει και τα ξεσπάσματά του, ακόμα και τα κολλήματά του..! Γιατί εγώ μπορεί να το κρατάω τόσο καιρό, αλλάα.. αλλά..!

χάρη θα σου κάνω αν το κρατήσω λίγο ακόμα..
και που σαι, μπορεί η μακαρονάδα να μου κατσε βαριά, αλλά εγώ δεν έχω πρόβλημα να την πετάξω από το μπαλκόνι, ή να την δώσω στην ίρμα να την φάει βρε παιδί μου.. πρόβλημα κανένα!
και πέρα από την πλάκα..(όχι αυτή που σπάμε)

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε σένα που με στηρίζεις στις πιο δύσκολες στιγμές ή ακόμα και σε αυτές τις στιγμές που θα θυμόμαστε και θα γελάμε.. γιατί θα γελάμε πολύ.. Μακάρι να σε είχα γνωρίσει πιο νωρίς.. Ελπίζω να σαι δίπλα μου όταν σε χρειάζομαι, γιατί εγώ σίγουρα θα μαι εκεί για σένα..

"..Μα είναι τα χρόνια ένα δοχείο,

ένα φτηνό ξενοδοχείο για δυο στιγμές.
Για να χωράει κάπου ο πόνος,

τις νύχτες όταν μένω μόνος.
Τις σιωπές μου να μετράω,

να σε θυμάμαι όταν πονάω να μου λες:
Θα 'μαι κοντά σου όταν με θες.."

καλή σου μέρα, καλή μου φίλη

Νατάσα.. :)

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πιστεψε με.. θα σπαμε "πλακα" για πολλα πολλα χρονια..και θα το κραταμε μεχρι τα 70 σου χρονια!!!!!!!!!Ειναι δεδομενο..Θα ειναι κοντα σου οταν με θες.......

Φεβρουαρίου 04, 2006 6:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τρια χρονια μετα και ακομα με πιανουν τα κλαματα....

Μαΐου 16, 2007 10:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home