Κυριακή, Μαρτίου 26, 2006

ι μ βαψκ..

Είπα πως δεν θα ξαναγράψω μα το μετάνοιωσα..
Είναι τόσοι πολλοί οι αναγνώστες μου που από την απεργεία πείνας (που θα έκαναν) θα πεθαίναν και θα είχαμε πρόβλημα χαμηλού πληθυσμού στην χώρα μας.. και όχι μόνο!
οπότε άλλαξα γνώμη και είπα να γράψω πάλι..
Σας έλειψα το ξέρω.
Στο ψητό λοιπόν.
Έφαγα ένα ψητό στον φούρνο, αρνάκι νομίζω ήτανε, μιλάμε.. να γλύφεις τα δάκτυλά σου... και τα δάκτυλα του διπλανού σου, μην σου πω..
Χαχα εχω πολύ χιούμορ!
το ξερω, το ξέρω..
Βτς,
είναι όμορφο να σου χαμογελάνε και να τους χαμογελάς κι εσύ!
Επίσης είναι πολύ όμορφο να ακούς τους άλλους χαρούμενους και ευτυχισμένους..
Είναι υπέροχο!
Το χαίρομαι πολύ.
Δεν με βλέπετε? Πετάω.
Όταν θα πέσω απότομα να δούμε τι θα γίνει.
φφφ έχω και εργασίες και να δούμε πότε θα τις κάνω...
φφφφφφφφ
ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφφ....
Τι άλλα??
Υπάρχει μια γενικότερη χαρά σήμερα.

Λες να μην είναι τίποτα αληθινό?
Λες όλα να πνίγονται στην ίδια λίμνη?

Λες ότι σκέφτομαι να είναι χαμένο?
Λες να είμαι κάτι?
Μπορεί και όχι..
Μπορεί και ναι..
Μπορεί και δεν μπορεί..

Καλή επιτυχία!
Τι κι αν σε σκέφτομαι συνέχεια?
Την ίδια κατάληξη θα έχω.
Και παράνια μοδε οφ..
Πάω.. γεια!

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Me peisate...... ;)

Μαρτίου 29, 2006 1:02 π.μ.  
Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Τη κακιά αυτή συνήθεια με τα χρωματάκια, όμως, βλέπω δεν την αφήσαμε...

τστστστσ, μαλώνω...

Μαρτίου 31, 2006 2:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home