Τρίτη, Ιανουαρίου 29, 2008

γέμισα μπαταρίες αγάπη..

Έχοντας, πλέον, γίνει μία σύγχρονη 20άρα, η ψυχολογία τρελάθηκε. Η μέρα μου ξεκίνησε με πολλά νεύρα και πολύ συνάχι. Συνεχίστηκε με λίγο σόπιν θέραπι μπας και ηρεμήσουμε. Έριξα κι ένα κούρεμα για ανανέωση. Πήγα και στο γιατρό. .. Μάνι μάνι έφτασε δέκα και γύρισα σπίτι.
ΕΚΠΛΗΞΗΗΗΗ
Η παρέα μου, και οι γονείς μου και ο αζεφούλης μου, αποφασίσανε να μου κάνουν το καλύτερο δώρο φέτος στα γενέθλιά μου. 
Πολλοί λένε πως όταν σβήνεις κεριά σε τούρτα γενεθλίων κάνεις μια ευχή και πραγματοποιείται. Εγώ δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο. Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύυ.... Σας αγαπώ όλους :) :) :) :)

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Νοκ.

Τρ τρ.






Τρ.

Ιανουαρίου 31, 2008 10:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εύχομαι να πραγματοποιηθεί! ! !

...και περαστικά!!

Ιανουαρίου 31, 2008 6:44 μ.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

@ αζ: νακ νακ.. τρ τρ τρ..... :)
@ ανώνυμο/η: εεε.. το συμπέρασμα είναι πως δεν έκανα ευχή γιατί δεν ήθελα τίποτα παραπάνω απ την αγάπη των φίλων μου και όλων των άλλων που ήταν στο σπίτι. :) ευχαριστώ για τα περαστικά.. :P

Ιανουαρίου 31, 2008 8:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

...κάθε μελλοντική ευχή ντε.......................

;-)))

Ιανουαρίου 31, 2008 10:55 μ.μ.  
Blogger seb said...

Χαίρομαι που σου άρεσε η έκπληξη που σου κάναμε!
Άντε και του χρόνου! (χωρίς ντουμάνι ελπίζω)

Φεβρουαρίου 02, 2008 11:42 μ.μ.  
Blogger Μαίρη.. said...

:D θα το προσπαθήσουμε.. ελπίζω να χει τούρτα μπομπ σφουγκαράκη. Και να θυμάστε πως του χρόνου θα χουμε ένα πάρτυ έκπληξη...:D :)

Φεβρουαρίου 02, 2008 11:55 μ.μ.  
Blogger kiara said...

ψιτ, χρόνια πολλά κι από 'μενα αν και καθυστερημένα!:)

p.s. Και πάλι ευχαριστώ που με πήγες μέχρι την Πατησίων εκείνο το βράδυ:)

Φεβρουαρίου 03, 2008 1:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home