Τρίτη, Ιανουαρίου 22, 2008

σβήσε ένα φως..

Μια πληγή στη δεή και στην τσέπη των γονιών μου, είναι το δωμάτιο μου αφού ανάβει 24 ώρες το 24ωρο ένα φωτάκι που έχω στο τουμπελέκι που παίζει το ρόλο του κομοδίνου, δίπλα απ το κρεβάτι μου, καθώς και άλλου είδους φωτιστικά που βρίσκονται εδώ κι εκεί. 
Επίσης  πληγή στην ενέργεια της γης είναι και το λάπτοπ μου, το οποίο είναι όλη μέρα ανοιχτό σηκώνοντας φώτοσοπ σίες τρία στα στιβαρά του, μηλαρένια μπράτσα.
Το δωμάτιο μου αποτελεί πληγή και στην παγκόσμια υγιεινή, αφού έχει εξαφανιστεί από πεταμένα πράγματα μέχρι και το δρομάκι που ενώνει πόρτα και κρεβάτι.
Πληγή αποτελεί και στην υγεία μου, το στομάχι μου, αφού έχασα 4 κιλά μέσα σε μια βδομάδα και εφόσον ρίχνω μέσα ότι μου γουστάρει όποτε μου γουστάρει.
Και πέρα απ την κλάψα, η επίλυση των προβλημάτων είναι ο ύπνος, ή μάλλον, ο πολύωρος ύπνος, που μετά από μία βδομάδα ξενυχτιών-σερί, ήταν απλός, λυτός και μίνιμαλ. 22 πολύ απλές κι απέριττες ώρες.
Καλα ξενύχτια και στους συναγωνίζοντες φοιτητές.. Στα όπλα.